H πανδημία του Covid-19 καταποντίζει και τα διαφημιστικά έσοδα ανά τον κόσμο, με τις επιχειρήσεις όλων των κλάδων να ματαιώνουν την προβολή τους μέσω διαφήμισης. Σύμφωνα με τις εκτιμήσεις του Παγκόσμιου Κέντρου Διαφημιστικών Ερευνών(WARC), η παγκόσμια διαφημιστική αγορά θα συρρικνωθεί φέτος κατά 8,1% ή σχεδόν κατά 50 δισ. δολάρια, με το σύνολο των διαφημιστικών δαπανών παγκοσμίως στα 563 δισ. δολάρια, έναντι προηγούμενης πρόβλεψης για 612,6 δισ. δολάρια.

Περισσότερα